Zobrazeno 1 - 10
of 7 487
pro vyhledávání: '"in-game advertising"'
Autor:
De-la-Vara-López, J. javivara@ucm.es, De-Marchis, G. P. gmarchis@ucm.es
Publikováno v:
Revista de Comunicación. sep2024-feb2025, Vol. 23 Issue 2, p35-52. 18p.
Autor:
Ghosh, Tathagata1 (AUTHOR), S., Sreejesh2 (AUTHOR), Dwivedi, Yogesh K.3,4 (AUTHOR) y.k.dwivedi@swansea.ac.uk
Publikováno v:
Psychology & Marketing. Dec2022, Vol. 39 Issue 12, p2328-2348. 21p. 1 Diagram, 4 Charts, 2 Graphs.
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 15 (2024)
The integrity and clarity of information have long been regarded as the cornerstones of advertising strategy. However, recent game advertising has taken a different approach. Specifically, incomplete game videos, especially those showcasing losing ga
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/731cfdb2f842477eb3b48e70cb2f63a1
Autor:
Anubha, Jain, Ajay
Publikováno v:
Global Knowledge, Memory and Communication, 2022, Vol. 73, Issue 1/2, pp. 24-44.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/GKMC-02-2022-0050
HOW AD CONGRUITY AND INTERACTIVITY AFFECT FANTASY GAME PLAYERS' ATTITUDE TOWARD IN-GAME ADVERTISING.
Autor:
De Pelsmacker, Patrick1 patrick.depelsmacker@uantwerpen.be, Dens, Nathalie1 nathalie.dens@uantwerpen.be, Verberckmoes, Shana2 shana.verberckmoes@uantwerpen.be
Publikováno v:
Journal of Electronic Commerce Research. Feb2019, Vol. 20 Issue 1, p55-74. 20p.
Autor:
Poels, Karolien1 (AUTHOR) karolien.poels@ua.ac.be, Janssens, Wim2 (AUTHOR), Herrewijn, Laura1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Advertising. 2013, Vol. 42 Issue 2/3, p204-218. 15p. 5 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Terlutter, Ralf1 (AUTHOR) ralf.terlutter@aau.at, Capella, MichaelL.2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Advertising. 2013, Vol. 42 Issue 2/3, p95-112. 18p. 1 Chart.