Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"in-flight meal"'
Autor:
Won Seok Lee, Joonho Moon
Publikováno v:
Foods, Vol 13, Iss 16, p 2622 (2024)
This work aimed to explore the food quality attributes of in-flight meals and to examine the antecedents of positive emotion and continuous usage of these meals. As a subdimension, this study uses multiple attributes: menu diversity, familiarity, tem
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9af1095af6ed447ebd25484dbe530a50
Publikováno v:
Foods, Vol 13, Iss 13, p 2111 (2024)
This work focused on the perception of the food healthiness of in-flight meals. This work adopts presentation as the determinant. This work also employs attitude as the consequence of food healthiness. This research also examines the moderating effec
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ae548c09381a49bd84de3d1bb1249d6d
Publikováno v:
Foods, Vol 13, Iss 7, p 1012 (2024)
Auditory distractions can impair the sensory evaluation of food; however, the specific impact of airplane cabin noise on the sensory perception of in-flight meals remains poorly studied. Here, we investigated the effects of airplane cabin noise on th
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8997572cc0e34210b40b4ee5288a14e9
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Service quality has become a centerpiece for airline companies in vying with one another and keeps their image in the minds of passengers. Many airlines have pushed service quality through service personalization which includes both ground and on boa
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::9ae0dedc2229fb1c3d0643158900953d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.