Zobrazeno 1 - 10
of 24
pro vyhledávání: '"in-cylinder air motion"'
Autor:
S. K. Gugulothu, K. H. C. Reddy
Publikováno v:
Journal of Applied Fluid Mechanics, Vol 9, Iss 3, Pp 1147-1155 (2016)
The combustion process in the diesel engine should be controlled to avoid both excessive maximum cylinder pressure and an excessive rate of pressure rise, in terms of crank angle. At the same time, the process should be so rapid that substantially al
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1167da3d850f481db2fcf57222a48580
Publikováno v:
Energies, Vol 8, Iss 12, Pp 13778-13795 (2015)
An investigation into in-cylinder swirl and tumble flow characteristics with reduced maximum valve lifts (MVL) is presented. The experimental work was conducted in the modified four-valve optical spark-ignition (SI) test engine with three different M
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/efa9b530becc4989bdd2e8c7f3a7589e
Publikováno v:
Energies, Vol 8, Iss 6, Pp 5866-5884 (2015)
In-cylinder air flow is very important from the point of view of mixture formation and combustion. In this direction, intake chamber structure and piston crown shape play a very crucial role for in-cylinder air pattern of opposed-piston two-stroke (O
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/aee4600cb5f344d981880dda63be4dbf
Autor:
K. H. C. Reddy, S. K. Gugulothu
Publikováno v:
Journal of Applied Fluid Mechanics, Vol 9, Iss 3, Pp 1147-1155 (2016)
The combustion process in the diesel engine should be controlled to avoid both excessive maximum cylinder pressure and an excessive rate of pressure rise, in terms of crank angle. At the same time, the process should be so rapid that substantially al
Publikováno v:
Energies, Vol 8, Iss 12, Pp 13778-13795 (2015)
Energies
Volume 8
Issue 12
Pages 13778-13795
Energies; Volume 8; Issue 12; Pages: 13778-13795
Energies
Volume 8
Issue 12
Pages 13778-13795
Energies; Volume 8; Issue 12; Pages: 13778-13795
An investigation into in-cylinder swirl and tumble flow characteristics with reduced maximum valve lifts (MVL) is presented. The experimental work was conducted in the modified four-valve optical spark-ignition (SI) test engine with three different M
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.