Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"imrad format"'
Autor:
I. M. Zashikhina, O. V. Pechinkina
Publikováno v:
Высшее образование в России, Vol 31, Iss 10, Pp 150-168 (2022)
The requirement to submit and publish scientific articles in indexed journals has become a part and parcel of life in academia. Although Russian scientists are becoming more visible in the world of science due to their research achievements, they are
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ff2f8c51e6fb48dbb873296642ec8938
Autor:
Zen Faulkes
Publikováno v:
Frontiers in Communication, Vol 8 (2023)
Posters created for conferences are a type of visual communication that are used frequently by academics. There are rarely any formatting requirements beyond fitting on their provided boards. Because posters are usually created by researchers rather
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/11a0cf67b4a24d0f9468d0a47961435c
Publikováno v:
電気通信大学紀要. 35(1):51-57
電気通信大学の総合文化科目・言語文化科目の一つである「Academic English for the Second Year I/II (AE2YI/II)」は、2022年度にシラバスの抜本的改訂を行なった。新しいシラバスでは、IMRaD形式
Autor:
Editorial Article
Publikováno v:
Высшее образование в России, Vol 0, Iss 8-9, Pp 74-99 (2017)
The round table discussion of the journal Vysshee obrazovanie v Rossii (Higher Education in Russia) took place on March 14, 2017 within the framework of Humanities Readings at Russian State University for the Humanities. The key theme - the model of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/65667fb2602149529a8bc551f36e353c
Autor:
Article Editorial
Publikováno v:
Высшее образование в России, Vol 0, Iss 7, Pp 46-68 (2017)
The round table discussion of the journal Vysshee obrazovanie v Rossii (Higher Education in Russia) took place on March 14, 2017 within the framework of Humanities Readings at Russian State University for the Humanities. The key theme - the model of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fe90ae55f2b946568106a5fa5e01a744
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.