Zobrazeno 1 - 10
of 98
pro vyhledávání: '"impulsive purchase"'
Publikováno v:
Journal of Islamic Marketing, 2023, Vol. 15, Issue 1, pp. 279-292.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JIMA-05-2022-0136
Publikováno v:
BMC Psychology, Vol 12, Iss 1, Pp 1-16 (2024)
Abstract To explore the influencing factors of consumers’ impulsive purchase behavior in live streaming, based on the Stimulus-Organism-Response framework, we construct the model of how streamers influence consumers’ impulsive purchase behavior b
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e591b39951f843a9a752fcb80bf2e195
Publikováno v:
Jurnal Manajemen Teori dan Terapan, Vol 16, Iss 3, Pp 454-472 (2023)
Objective: This study investigates how social presence elements, such as streamers, other viewers, and products, directly and indirectly influence consumers' impulse purchase behaviour in live-streaming commerce. Design/Methods/Approach: An empiric
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b1553fb2f60045d982fbd32908e7d235
Publikováno v:
Behavioral Sciences, Vol 14, Iss 3, p 190 (2024)
As an innovative marketing pattern, live-streaming e-commerce supplies advantages over traditional e-commerce in stimulating impulsive purchases. This study developed a theoretical model that examines how perceived live streamers’ abilities (percei
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a3ec5d060d8a41b68b1bb4737d030f65
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of International Economics and Management, Pp 17-41 (2022)
The fourth industrial revolution (the 4.0 era) has provided companies with more opportunities to attract potential clients across technology-based platforms, thus, bringing new factors that offer a tremendous incentive to buy impulsively, namely C
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8ef331457a5b4d5f9efb04d9aeaaeb66
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 14 (2023)
IntroductionPrevious literatures have mainly explored the impact of the experience of power on impulsive buying, but have ignored the impacts of the expectations of power. The purpose of this research is to delineates a two-facet portrait of power in
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ba1094600ff84b638a3c6731b525f442
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
The Journal of Corporate Governance, Insurance, and Risk Management (JCGIRM). 8(2):1-9
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1023426