Zobrazeno 1 - 10
of 15
pro vyhledávání: '"improving the language"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
M M (Mary) Grosser, Mirna Nel
Publikováno v:
South African Journal of Education, Vol 33, Iss 2, Pp 1-17 (2013)
We report on the relationships that exist between the critical thinking skills and the academic language proficiency ofa group of first-year prospective teachers at a South African university (n = 89). The results revealed the nature of the critical
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c8a6e3b26ee248b08eb0fa681595fb0a
The article discusses the correct formation of the learning process in the development of students' speaking skills, the development and improvement of technology in language education, the inclusion of the product of consciousness, memory and thinki
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::4abe792f887008dc97f82a957baacabe
Autor:
Shohsanam, A.D.
The link between affective factors including motivation, self-confidence, and anxiety and the process of second language learning is captured by Krashen's (1982) affective filter hypothesis. Age and economic privileges can also be added to the list o
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2001::8cd8dffe584915d96d8e68467345aec0
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/90110
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/90110
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Belousov, Denis N.
The article is intended to the integration of information and communication technologies into the process of teaching Russian as a foreign language. The author considers the general description of the educational process in teaching Russian as a fore
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::c260526d15aeeb13448a09080e919697
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Grosser, M. M., Mirna Nel
Publikováno v:
South African Journal of Education; Vol 33, No 2 (2013)
Scopus-Elsevier
South African Journal of Education, Volume: 33, Issue: 2, Pages: 1-17, Published: 2013
South African Journal of Education, Vol 33, Iss 2, Pp 1-17 (2013)
Scopus-Elsevier
South African Journal of Education, Volume: 33, Issue: 2, Pages: 1-17, Published: 2013
South African Journal of Education, Vol 33, Iss 2, Pp 1-17 (2013)
We report on the relationships that exist between the critical thinking skills and the academic language proficiency of a group of first-year prospective teachers at a South African university (n = 89). The results revealed the nature of the critical
Autor:
Gustavsson, Maria
The main goal of this study is to verify how teachers describe the differences between two school subjects Swedish as a first language and Swedish as a second language. Moreover, this investigation focuses on how the two curriculums differentiate fro
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:kau:diva-32328