Zobrazeno 1 - 10
of 418
pro vyhledávání: '"implicit theories of intelligence"'
Publikováno v:
European Journal of Training and Development, 2022, Vol. 48, Issue 1/2, pp. 234-252.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/EJTD-08-2022-0084
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 14 (2023)
IntroductionPre-service teachers should be prepared to face the emotionally demanding situations associated with the profession. The previous literature suggests that two variables are important for managing teaching demands: emotional intelligence (
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/798c4a2b84c0448c8005b42011b43748
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Review of Artistic Education. (24):272-285
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1031990
Publikováno v:
Review of Artistic Education, Vol 24, Iss 1, Pp 272-285 (2022)
The aim of this paper was to shed a light upon the relationships between implicit theories of intelligence and school performance through a systematic review approach, which mainly used empirical studies on the connections between these constructs. I
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1e6db42edc934969b3bfcfd1e9c53b93
Publikováno v:
Journal of English Language Teaching and Learning, Vol 13, Iss 28, Pp 1-17 (2021)
This study aimed at investigating the interrelationships between EFL teachers' mindsets, self-efficacy, and emotional experiences and Iranian EFL learners' willingness to communicate (WTC) and L2 motivational self system (L2MSS). The participants of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fef97bfaceb54c55a0c61be5f50fcf5d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Review of Artistic Education, Vol 22, Iss 1, Pp 301-309 (2021)
This study aims to explore the relation between metacognitive competences, implicit theories of intelligence and school achievement among lower secondary students. The group of participants included 120 students from Iași County, with different soci
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d24c4e951e05453db5298b468cacaf3c
Publikováno v:
Review of Artistic Education. (22):301-309
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=953986