Zobrazeno 1 - 10
of 58
pro vyhledávání: '"implicit curriculum"'
Autor:
Sevilay Atmaca
Publikováno v:
Necmettin Erbakan Üniversitesi Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi, Vol 5, Iss 1, Pp 250-275 (2023)
Okullar, düzenli ve sistematik olarak çeşitli törenler (anma, kutlama, buluşma, mezuniyet vb.) düzenlemekte ve öğrencilere sosyal, kültürel, sportif ve sanatsal etkinliklerle toplumsallaşma olanakları sunmaktadırlar. Bu tür etkinliklere
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/92bcc54cbd6c46a0b749563b20cc7618
Autor:
Dmitry Zemtsov, Ilya Yaskov
Publikováno v:
Вопросы образования, Iss 4, Pp 97-116 (2021)
Informal student groups in Far Eastern Federal University exhibited significant activity and received essential support from the university administrators during the COVID‑19 pandemic. Since the pandemic burst out, the number of informal student gr
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/27d648fb7ee2489cb716701b46e44e49
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Landone, Elena
Publikováno v:
marcoELE. Revista de Didáctica Español Lengua Extranjera, Iss 30 (2020)
El escenario educativo está cambiando y la demanda de revoluciones pedagógicas es cada vez más fuerte en los contextos económicos y sociales contemporáneos. En este artículo veremos cómo también la clase de español como lengua extranjera est
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/98b3e5d932534b6b8b854607dbb90f4f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Advances in Health Sciences Education, 26(2), 417-435. Springer, Cham
Advances in Health Sciences Education
Cantillon, P, De Grave, W & Dornan, T 2020, ' Uncovering the ecology of clinical education: a dramaturgical study of informal learning in clinical teams ', Advances in Health Sciences Education : Theory and Practice . https://doi.org/10.1007/s10459-020-09993-8
Advances in Health Sciences Education
Cantillon, P, De Grave, W & Dornan, T 2020, ' Uncovering the ecology of clinical education: a dramaturgical study of informal learning in clinical teams ', Advances in Health Sciences Education : Theory and Practice . https://doi.org/10.1007/s10459-020-09993-8
Off-the-job faculty development for clinical teachers has been blighted by poor attendance, unsatisfactory sustainability, and weak impact. The faculty development literature has attributed these problems to the marginalisation of the clinical teache
Publikováno v:
Journal of Human Rights and Social Work
Using a convergent parallel mixed-methods design, this study explored the financial effect of the field practicum requirement on BSW students. This project was conducted at a mid-sized university in the Southwest region of the United States where cur