Zobrazeno 1 - 10
of 19
pro vyhledávání: '"implications for intervention"'
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 12 (2021)
This theoretical analysis seeks to contribute to three objectives within the context of the proposed Frontiers Research Topic: (1) delimit two levels of analysis in the present pandemic situation: medicine-epidemiology and behavioral psychology, stil
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3e1bee1e3ac544159647dbbd60a9cb1f
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 8 (2017)
Different math indices can be used to assess math potential at school entry. We evaluated whether standardized math achievement (TEMA-2 performance), core number abilities (dot enumeration, symbolic magnitude comparison), non-verbal intelligence (NVI
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3c6b431780774ae297701a315569e398
Autor:
Fuente-Arias, J. (Jesús) de la, Kauffman, D. (Douglas), Dempsy, M.S. (Michael S.), Kauffman, Y. (Yashu)
Publikováno v:
Dadun. Depósito Académico Digital de la Universidad de Navarra
instname
instname
This theoretical analysis seeks to contribute to three objectives within the context of the proposed Frontiers Research Topic: (1) delimit two levels of analysis in the present pandemic situation: medicine-epidemiology and behavioral psychology, stil
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::f4c25d526814393894317d2aaa639c91
https://hdl.handle.net/10171/60102
https://hdl.handle.net/10171/60102
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 8 (2017)
Frontiers in Psychology
Frontiers in Psychology
Different math indices can be used to assess math potential at school entry. We evaluated whether standardized math achievement (TEMA-2 performance), core number abilities (dot enumeration, symbolic magnitude comparison), non-verbal intelligence (NVI
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.