Zobrazeno 1 - 10
of 559
pro vyhledávání: '"impact theory"'
Publikováno v:
Asia Pacific Journal of Marketing and Logistics, 2024, Vol. 36, Issue 8, pp. 1837-1853.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/APJML-09-2023-0922
Autor:
Youngkeun Choi
Publikováno v:
World of Media, Iss 1, Pp 31-49 (2024)
The purpose of the present study is to examine the relationships between behavioral factors and fake news sharing and explore the moderating effect of social networking sites (SNS) dependency on those relationships. For this, the study collected data
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bb97e424785c43888dc827b215050c4c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Chi-Horng Liao
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 15 (2024)
IntroductionThis study investigates the impact of social media on pro-environmental behavior (PEB) through the lenses of the Theory of Planned Behavior (TPB) and Social Impact Theory. The research aims to elucidate how social media influences Environ
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/979fef2ec3774831b0a4827195ccc4e3
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lisana, Handarkho, Yonathan Dri
Publikováno v:
Asia Pacific Journal of Marketing and Logistics, 2022, Vol. 35, Issue 6, pp. 1349-1365.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/APJML-10-2021-0774
Publikováno v:
Management System Engineering, Vol 2, Iss 1, Pp 1-11 (2023)
Abstract Research in calling has increased in recent years, yet the lack of attention on the managerial antecedents and prosocial behavioral outcome of calling orientation presents key challenges to meet the needs of the organizational management. Ba
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ffa4d012f4ad4e8b8934a7ff8c099d50
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Services Marketing, 2021, Vol. 36, Issue 2, pp. 283-296.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JSM-08-2020-0361