Zobrazeno 1 - 10
of 101
pro vyhledávání: '"immigrant languages"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ivanova-Sullivan, Tanya
Publikováno v:
Педагогика / Pedagogy. 91(2):212-221
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=752119
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hornberger, Nancy H.
Publikováno v:
Language in Society, 1998 Dec 01. 27(4), 439-458.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/4168870
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Steensig, Jakob
Publikováno v:
Steensig, J 2021, Nyere indvandrersprog i Danmark . i E Hjorth, H G Jacobsen, B Jørgensen, B Jacobsen, M K Jørgensen & L K Fahl (red), Dansk sproghistorie : dansk i samspil . bind 5, Det Danske Sprog-og Litteraturselskab, København, s. 313-325 .
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=pure_au_____::2e9b1475a836fe9311caf38ca0ee3c81
https://pure.au.dk/portal/da/publications/nyere-indvandrersprog-i-danmark(175ce4c0-28ad-11dd-9465-000ea68e967b).html
https://pure.au.dk/portal/da/publications/nyere-indvandrersprog-i-danmark(175ce4c0-28ad-11dd-9465-000ea68e967b).html
Autor:
Joana Duarte
Publikováno v:
International Journal of Multilingualism. Routledge
International Journal of Multilingualism, 17(2), 232-247
International Journal of Multilingualism, 17(2), 232-247
In the context of multilingual education, translanguaging has been put forward as a means of including several languages in education. However, teachers often assess translanguaging-based approaches as being too vague and idealist. This study discuss
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.