Zobrazeno 1 - 10
of 22
pro vyhledávání: '"immersive cinema"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Helen Kennedy, Sarah Atkinson
Publikováno v:
G|A|M|E The Italian Journal of Game Studies (2015)
Taking Secret Cinema as its site for analysis, this article engages with the question what is ludic at the cinema. Secret Cinema delivers live, immersive, participatory cinema-going experiences and is a complex interaction between film, game, theatre
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/77c1c52954384ca1b0f546b1ecc84b7c
Autor:
Dominic Zerhoch, Damien B. Schlarb, Elisabeth Sommerlad, Céline Molter, Helena Rapp, Laura Katharina Mücke, Florian Freitag, Clemens Spahr
Publikováno v:
Ambiances (2020)
This article proposes to shift the scholarly focus from the conceptually, terminologically, and methodologically fuzzy notion of “immersion” to the concept of “immersivity,” and thus from a discussion of experiences to an analysis of the prod
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::83a94b9fd9cf9e7b3c6280faceb3dbd6
http://journals.openedition.org/ambiances/3233
http://journals.openedition.org/ambiances/3233
Autor:
Cortés-Selva, Laura
Publikováno v:
Discursos Fotográficos, Vol 12, Iss 20, Pp 173-204 (2016)
Discursos Fotograficos; v. 12 n. 20 (2016): Dossiê temático: Imagem e Esporte; 173-204
Discursos Fotográficos
Universidade Estadual de Londrina (UEL)
instacron:UEL
Discursos Fotograficos; v. 12 n. 20 (2016): Dossiê temático: Imagem e Esporte; 173-204
Discursos Fotográficos
Universidade Estadual de Londrina (UEL)
instacron:UEL
The aim of this paper is to show that, it is with the introduction of VRCinema when a more precise immersive phase starts. For though, mainly a qualitative methodology has been applied, based on a content analysis of the main authors dealing with the
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Souza, Guilherme Mendonça de
Publikováno v:
Biblioteca Digital de Teses e Dissertações da UFG
Universidade Federal de Goiás (UFG)
instacron:UFG
Universidade Federal de Goiás (UFG)
instacron:UFG
Essa pesquisa exploratória é embasada no contexto contemporâneo das relações entre realidade virtual e cinema. A tese procura demonstrar como o advento tecnológico influencia nas formas de comunicação e manifestações artísticas, bem como t
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::f2a1349a1b63d22c4390aa42321b64f0
http://repositorio.bc.ufg.br/tede/handle/tede/12481
http://repositorio.bc.ufg.br/tede/handle/tede/12481