Zobrazeno 1 - 10
of 101
pro vyhledávání: '"images of science"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
John Raven
Publikováno v:
Journal for Perspectives of Economic Political and Social Integration, Vol 26, Iss 1-2, Pp 69-136 (2021)
In this paper, problems with the philosophy and research relating to various interpretations of “closing the gap” in educational achievement are used to open up a discussion of, and illustrate, the process whereby a narrow interpretation of “sc
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b8af6afab3b04fd288096d286a73f051
Autor:
Łach, Anna
Publikováno v:
Res Rhetorica. 5(3):57-66
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=700495
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ruffine, Livio
Publikováno v:
The Conversation (2431-2134) (The Conversation France Association), 2022-11-08, P. 192969 (3p.)
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_________7::d8a0a8a31f413b755b038a13460ceb3b
https://archimer.ifremer.fr/doc/00804/91610/
https://archimer.ifremer.fr/doc/00804/91610/
Autor:
de Chadarevian, Soraya
Publikováno v:
Historical Studies in the Natural Sciences, 2015 Feb . 45(1), 115-146.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/10.1525/hsns.2015.45.1.115
Publikováno v:
Lancet. 2/20/1993, Vol. 341 Issue 8843, p481. 1/4p. 1 Color Photograph.
Autor:
Kulikov, Sergey
Publikováno v:
Horizon. Феноменологические исследования / Horizon. Studies in Phenomenology. 3(2):9-20
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=578035
Publikováno v:
Investigações em Ensino de Ciências, Vol 16, Iss 3, Pp 529-547 (2012)
This article examines how a primary teacher establishes links between students' initial contributions on the theme ‘water’ and the elements that will make up the teaching approach of this subject in the science classroom. For this purpose, we exa
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c8464a0c1f434017afa3094fa691096c