Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"image board"'
Autor:
Czepiec-Veltzé, Karina
Publikováno v:
Media - Biznes - Kultura. Dziennikarstwo i komunikacja społeczna / Media - Business - Culture. Journalism and social communication. (12):177-194
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1066357
Publikováno v:
Designs, Vol 4, Iss 3, p 21 (2020)
Recently, more importance has been attached to consumers’ emotional feelings in the course of product design. Designers must convey positive emotions, such as surprise and affection, to consumers through their designs. For this purpose, image board
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6feff1c3952641f9b0b50c1f0030a8eb
Publikováno v:
Designs
Volume 4
Issue 3
Designs, Vol 4, Iss 21, p 21 (2020)
Volume 4
Issue 3
Designs, Vol 4, Iss 21, p 21 (2020)
Recently, more importance has been attached to consumers&rsquo
emotional feelings in the course of product design. Designers must convey positive emotions, such as surprise and affection, to consumers through their designs. For this purpose, ima
emotional feelings in the course of product design. Designers must convey positive emotions, such as surprise and affection, to consumers through their designs. For this purpose, ima
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.