Zobrazeno 1 - 10
of 25
pro vyhledávání: '"ideological spaces"'
Autor:
Karin van der Worp, Júlia Llompart, Sven Sierens, Nathalie Pepiot, Mari Bergroth, Tjaša Dražnik
Publikováno v:
European educational research journal, vol. 21, no. 5, 2022.
EUROPEAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL
EUROPEAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL
This study sought to explore the ideological and implementational spaces for mainstreaming multilingual pedagogies (MPs) in initial teacher education (ITE) policies and curricula across the European Union. The concept of linguistically sensitive teac
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::092916336af99b36586fd180f6895cfe
https://repozitorij.uni-lj.si/Dokument.php?id=162524&dn=
https://repozitorij.uni-lj.si/Dokument.php?id=162524&dn=
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Belancic, Kristina
In Sámi schools in Sweden, the use of the Sámi languages and Swedish as languages of instruction is regulated by government and education policy; legislation allows Sámi and Swedish to be used for teaching and learning. However, agency and pers
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::8d0250acfe3c3ab6a1444420ba82465b
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:umu:diva-170730
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:umu:diva-170730
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.