Zobrazeno 1 - 10
of 3 463
pro vyhledávání: '"identity positioning"'
Autor:
Mollá, Núria ⁎, Castelló, Montserrat
Publikováno v:
In Heliyon 30 August 2024 10(16)
Autor:
Núria Mollá, Montserrat Castelló
Publikováno v:
Heliyon, Vol 10, Iss 16, Pp e36025- (2024)
The study focused on experienced school principals' identity positions when facing critical incidents that arise over the course of a school year with the aim of better understanding their identity positioning. Ultimately, we intended results to info
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e8979667d5bc4816b7c383c338203f7a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lindsay McHolme
Publikováno v:
Zeitschrift für Weiterbildungsforschung - Report, Vol 47, Iss 2, Pp 363-383 (2024)
Abstract This QuantCrit case study examines how adult emergent multilingual language learners (EMLLs) attending English language skills classes at a public school district in the US construct their linguistic identities in response to English-only id
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d1315686fe864fdc9cf767534d62aa09
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Monje López, Marcos1 (AUTHOR) marcos.monje.edu@juntadeandalucia.es, Badia Garganté, Antoni2 (AUTHOR), Becerril Balín, Lorena2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Infancia y Aprendizaje. Nov2024, Vol. 47 Issue 4, p852-874. 23p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Labben, Afef
Publikováno v:
In Discourse, Context & Media August 2022 48
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.