Zobrazeno 1 - 10
of 39 833
pro vyhledávání: '"identity of the place"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Zhao, Hongsheng *
Publikováno v:
In Regional Science Policy & Practice December 2023 15(9):1956-1979
Autor:
Johan Neander Christensson
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 14, Iss 11, p 1244 (2024)
This methodological article focuses on how to effectively map pre-service teachers’ use of discursive resources in professional identity production. By adopting a discourse analytical approach, this study views identity construction as a situationa
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/abbb594698a64b8fb73d9bbdf5acfefe
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Freeman, Claire1 (AUTHOR) cf@geography.otago.ac.nz, Latai Niusulu, Anita2 (AUTHOR), Schaaf, Michelle3 (AUTHOR), Taua'a, Tuiloma Susana4 (AUTHOR), Tanielu, Helen4 (AUTHOR), Ergler, Christina1 (AUTHOR), Kivalu, MaryJane5 (AUTHOR)
Publikováno v:
Children's Geographies. Apr2023, Vol. 21 Issue 2, p271-286. 16p.
Autor:
Sager, Steven
Publikováno v:
Anthropos, 2018 Jan 01. 113(1), 65-80.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26789926
Transformations of place, memory and identity through urban place names in Banská Bystrica, Slovakia
Autor:
Alexandra Bitušíková
Publikováno v:
Hungarian Geographical Bulletin, Vol 71, Iss 4, Pp 401-417 (2022)
The paper looks at the renaming of streets as a significant aspect of post-socialist change using an example of the city of Banská Bystrica, Slovakia. It discusses politics, processes and practices of (de-re)commemoration in street names, which refl
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2c4f740b2fd344ad84926d3bd3a158d3
Publikováno v:
International Journal of STEM Education, Vol 9, Iss 1, Pp 1-24 (2022)
Abstract Background Students from historically excluded groups face many pedagogical, societal, and institutional barriers that lead to disproportionately lower levels of entering and higher levels of attrition from Science, Technology, Engineering,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/39671b1ebee64d98b811b107ad1cedec