Zobrazeno 1 - 10
of 1 281
pro vyhledávání: '"idea-centered"'
Autor:
Hong, Huang-Yao, Lin, Pei-Yi
Publikováno v:
Educational Technology Research and Development, 2019 Feb 01. 67(1), 63-83.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26746626
Autor:
Hong, Huang-Yao, Sullivan, Florence R.
Publikováno v:
Educational Technology Research and Development, 2009 Oct 01. 57(5), 613-627.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/40388653
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Instructional Science, 2014 May 01. 42(3), 389-407.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43575235
Autor:
King,, Morton B.
Publikováno v:
American Sociological Review, 1944 Feb 01. 9(1), 57-64.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/2086024
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Educational Technology Research and Development. 69:2423-2449
This study explores the dynamic, interactive nature of digital drawings and writing in a knowledge building community in which students used a multimedia online environment—Knowledge Forum—to represent and advance ideas in the field of optics. Th
Publikováno v:
Journal of Chemical Education. 96:1318-1326
Connecting the behavior of invisible (to the naked eye) particles governed by the principles of quantum mechanics to the world we can see and touch requires a host of inferences, almost none of which can be extrapolated from experience. Molecular-lev