Zobrazeno 1 - 10
of 15
pro vyhledávání: '"ict-attitudes"'
Publikováno v:
Интеракция. Интервью. Интерпретация, Vol 13, Iss 2, Pp 54-80 (2021)
Transition to the digital environment transforms the schemas of social interaction including the relationship between parents and their children. Many parents who lack digital competence however are called upon to become agents of ‘digital socializ
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3ce3023430284337b5c2d71a87811470
Autor:
Carmelo José Coronel Calao
Publikováno v:
Revista Investigación y Formación Pedagógica, Vol 0, Iss 9, Pp 66-83 (2019)
Resumen La integración de las TIC en educación musical ha tenido lugar gracias al desarrollo de materiales multimedia para los procesos de enseñanza y de aprendizaje. Sin embargo la integración de estas tecnologías depende de la actitud de los d
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/913e547b5a304074a179b521c4e62822
Autor:
Liudmila Zaichenko, Irina Pisarenko
Publikováno v:
Интеракция. Интервью. Интерпретация, Vol 13, Iss 2, Pp 54-80 (2021)
Transition to the digital environment transforms the schemas of social interaction including the relationship between parents and their children. Many parents who lack digital competence however are called upon to become agents of ‘digital socializ
Autor:
Villén Sánchez, Carlos
Publikováno v:
GREDOS. Repositorio Institucional de la Universidad de Salamanca
instname
Redined, Red de Información Educativa
Ministerio de Educación, Cultura y Deporte (MECD)
GREDOS: Repositorio Institucional de la Universidad de Salamanca
Universidad de Salamanca (USAL)
instname
Redined, Red de Información Educativa
Ministerio de Educación, Cultura y Deporte (MECD)
GREDOS: Repositorio Institucional de la Universidad de Salamanca
Universidad de Salamanca (USAL)
[ES]Las tecnologías educativas durante la pandemia mundial del COVID-19 han sido el recurso y la herramienta más cercana a los docentes para poder realizar su labor docente. Este estudio cuantitativo trata de conocer las creencias de los docentes,
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::2ae2352ba87e7ab96832eeea7faf7a76
http://hdl.handle.net/10366/143691
http://hdl.handle.net/10366/143691
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Dinçer S., Sahinkayasi Y.
Due to various factors, countries begin to have different levels of information and communication technologies (ICT) and they have their own unique culture of ICT usage. This case appears interesting especially when we consider university students' p
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______9491::24fd77ded40607a4500710f8cd2fe88c
https://hdl.handle.net/20.500.12605/10034
https://hdl.handle.net/20.500.12605/10034
Autor:
Sahinkayasi, Yunis
The purpose of this study was to compare Turkey and the European Union (EU) regarding aspects (use, self-confidence and attitude) of students&rsquo
information and communication technologies (ICT), the relationships between ICT aspects and mathe
information and communication technologies (ICT), the relationships between ICT aspects and mathe
Externí odkaz:
http://etd.lib.metu.edu.tr/upload/12609723/index.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.