Zobrazeno 1 - 10
of 29
pro vyhledávání: '"iMotions"'
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 14 (2023)
IntroductionAs self-rating scales are prone to many measurement distortions, there is a growing call for more objective measures based on physiological or behavioural indicators. Self-criticism is one of the major transdiagnostic factor of all mental
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fb05408fdd7f4df79ad2563bf778f593
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 13 (2022)
This article presents the analysis of the main Spanish political candidates for the elections to be held on April 2019. The analysis focuses on the Facial Expression Analysis (FEA), a technique widely used in neuromarketing research. It allows to ide
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f036d68d730046559152baab7e4418c1
Autor:
Fitzsimmons, Caitlin
Publikováno v:
Marketing Direct (1366896X). Apr2008, p8-8. 1/2p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Guthenberg, Patrik
This thesis projects presents a system for gathering and using data in the context of a smarthome research enviroment. The system was developed at the Human Health and ActivityLaborty, H2Al, at Luleå University of Technology and consists of two dist
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:ltu:diva-91242
Publikováno v:
International Journal of Environmental Research and Public Health; Volume 20; Issue 2; Pages: 1129
Clients’ facial expressions allow psychotherapists to gather more information about clients’ emotional processing. This study aims to examine and investigate the facial Action Units (AUs) of self-compassion, self-criticism, and self-protection wi
Publikováno v:
International Journal of Environmental Research and Public Health
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol 18, Iss 8721, p 8721 (2021)
Volume 18
Issue 16
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol 18, Iss 8721, p 8721 (2021)
Volume 18
Issue 16
In this research, neuroscience techniques are applied to the field of marketing in the analysis of advertisements that include the COVID-19 pandemic in their stories. A study of emotion and memory in these audiovisual productions is carried out as tw
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.