Zobrazeno 1 - 10
of 862
pro vyhledávání: '"i-PARIHS framework"'
Publikováno v:
Zhongguo quanke yixue, Vol 27, Iss 33, Pp 4155-4161 (2024)
Background Improving the level of benefit finding can help alleviate the high prevalence of negative emotional problems and promote mental health in maintenance hemodialysis (MHD) patients, so the research group has constructed a benefit finding prom
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4d48f327f97348aba2c7b2ca8e126dfe
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Trisha Arnold, Laura Whiteley, Kayla K. Giorlando, Andrew P. Barnett, Ariana M. Albanese, Avery Leigland, Courtney Sims-Gomillia, A. Rani Elwy, Precious Patrick Edet, Demetra M. Lewis, James B. Brock, Larry K. Brown
Publikováno v:
Implementation Science Communications, Vol 5, Iss 1, Pp 1-16 (2024)
Abstract Background Mississippi (MS) experiences disproportionally high rates of new HIV infections and limited availability of pre-exposure prophylaxis (PrEP). Federally Qualified Health Centers (FQHCs) are poised to increase access to PrEP. However
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f9237f9bfc8c4af0af115ea48de635d0
Publikováno v:
BMC Health Services Research, Vol 22, Iss 1, Pp 1-11 (2022)
Abstract Background In-service training, including the competency-based Helping Mothers Survive Bleeding After Birth (HMS BAB) is widely implemented to improve the quality of maternal health services. To better understand how this specific training r
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cb84ff6aad3e422b9b928087ab248b50
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Wilburn, Elissa1,2 (AUTHOR) ehwilburn@uams.edu, John, Sufna1 (AUTHOR), Edge, Nicola3 (AUTHOR), Sutton, Melissa4 (AUTHOR), Hickman, Karen5 (AUTHOR)
Publikováno v:
Early Childhood Education Journal. Oct2023, Vol. 51 Issue 7, p1131-1143. 13p. 5 Charts.
Autor:
Bashir, Ayisha Z., Dinkel, Danae M., Pipinos, Iraklis I., Estabrooks, Paul A., Johanning, Jason M., Myers, Sara A.
Publikováno v:
In International Journal of Cardiology 1 February 2023 372:23-32
Autor:
Liu, Qian1 (AUTHOR), Wang, Yiting1 (AUTHOR), Zhuang, Ruo1 (AUTHOR), Bao, Lei1 (AUTHOR), Zhu, Liqun1 (AUTHOR), Zhou, Yingfeng2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Computational Intelligence & Neuroscience. 7/5/2022, p1-9. 9p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.