Zobrazeno 1 - 10
of 1 093
pro vyhledávání: '"hydrological stress"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Science of the Total Environment 1 February 2022 806 Part 4
Autor:
Alexson Caetano da Silva, Edinilson de Castro Ferreira, Jaime Joaquim da Silva Pereira Cabral, José Roberto Gonçalves de Azevedo
Publikováno v:
Revista Brasileira de Recursos Hídricos, Vol 27 (2022)
ABSTRACT This study determines the degree of hydrological stress (HS) on the Goiana River basin in Pernambuco, a state in northeastern Brazil. The hydrological stress index is obtained by comparing the values of the surface permits with the limits gr
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/67656b50cd1d44baa11f674126cb51e6
Autor:
Pereda, Olatz, von Schiller, Daniel, García-Baquero, Gonzalo, Mor, Jordi-René, Acuña, Vicenç, Sabater, Sergi, Elosegi, Arturo
Publikováno v:
In Science of the Total Environment 20 January 2021 753
Autor:
Ran, Yiguo, Ma, Maohua, Liu, Yan, Zhu, Kai, Yi, Xuemei, Wang, Xiaoxiao, Wu, Shengjun, Huang, Ping
Publikováno v:
In Ecological Engineering 15 January 2020 143
Publikováno v:
In Agricultural and Forest Meteorology 15 May 2019 269-270:220-230
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Ecology and Evolution, Vol 10, Iss 12, Pp 5712-5724 (2020)
Abstract Litter decomposition is a key process of nutrient and carbon cycling in terrestrial ecosystems. The decomposition process will likely be altered under ongoing climate change, both through direct effects on decomposer activity and through ind
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/696ae207cc1542a891f259b5d05f2ad7
Autor:
K. B., Bindu
Publikováno v:
Special Education; 2022, Vol. 1 Issue 43, p4084-4089, 6p