Zobrazeno 1 - 10
of 99
pro vyhledávání: '"hybrid instruction"'
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 24, Iss 1, Pp 1-10 (2024)
Abstract Background The systems approach has been used to evaluate higher education and explores inputs, transformation process, and outputs of a system that is also influenced by environmental factors such as COVID-19. The COVID-19 pandemic shifted
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4016b36cf7cf4861ac5b9c49b3852a49
Publikováno v:
Inovacije u Nastavi, Vol 35, Iss 3, Pp 44-62 (2022)
In this research we explored the effects of using the flipped classroom model on the quality of students’ knowledge about the issues related to the living nature. The applied model implied that the position and role of homework and schoolwork were
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d8f894e1aea64c07859a84c5f8a0812b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Funda HASANÇEBİ, Mehmet YAVUZ, Bünyami KAYALI, Mehmet HASANÇEBİ, Özgür TUTAL, Abdurrahim ÖZKILIÇ
Publikováno v:
Journal of Learning and Teaching in Digital Age, Vol 7, Iss 1, Pp 51-63 (2022)
The aim of this study was to determine the views of secondary and high school students regarding the distance education activities carried out during the coronavirus disease 2019 (COVID-19) pandemic, the blended learning activities conducted afterwar
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fa66269ef2e24a79b3c735c28bf36117
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Pedagogika / Pedagogy Studies. 141(1):26-52
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=987558
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.