Zobrazeno 1 - 10
of 2 696
pro vyhledávání: '"hybrid instruction"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
The Application of Hybrid Instruction Mode in the Course of Geographic Information System Principles
Autor:
Y. Li
Publikováno v:
The International Archives of the Photogrammetry, Remote Sensing and Spatial Information Sciences, Vol XLVIII-5-2024, Pp 31-37 (2024)
Geographic Information System Principles is one of the professional core courses for the students majoring in Geographic Information Science. It plays an important role in providing a theoretical foundation and technical support for subsequent profes
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/10b27ee28c9b4df0b8e3f6fcb6462177
We introduce MAmmoTH, a series of open-source large language models (LLMs) specifically tailored for general math problem-solving. The MAmmoTH models are trained on MathInstruct, our meticulously curated instruction tuning dataset. MathInstruct is co
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2309.05653
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Palmer, Russell H., Moulton, Morgan K., Stone, Rebecca H., Lavender, Devin L., Fulford, Michael, Phillips, Beth Bryles
Publikováno v:
Pharmacy Practice (1886-3655); Jan-Mar2022, Vol. 20 Issue 1, p1-8, 8p
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 13, Iss 4, p 411 (2023)
Schools play an important role in fostering student intrapersonal and interpersonal skills and development, also known as social and emotional learning (SEL). This study examined how K–12 teachers used student SEL strategies in remote and hybrid cl
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/064493d7af4d474ea1fe0f18ac6e69ca