Zobrazeno 1 - 10
of 19
pro vyhledávání: '"hybrid animation"'
Autor:
Robek, Laura
V diplomskem delu z naslovom Hibridna animacija z naslovom Kompromis smo določili namen izdelave hibridne animacije, ki zajema dvodimenzionalno (2D) in tridimenzionalno (3D) tehniko, ter jo na koncu analizirali in optimizirali. Diplomska naloga je s
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3505::ea63a67a97d740e5cfb95e6bee70d517
https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?id=139900
https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?id=139900
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Nuñez, Lyn Den Ashley D., Camaña, Gia Fiel O., Libunao, Christian Arvee R., Garcia, Kyle Joseph Edward P., Vasquez, Jash Mhaynard M., Moso, Melvin F., Abacan, Ray Carlo A., Bombasi, Joferson L.
The 2D and 3D hybrid techniques had primarily been employed in films in the animation industry. However, the 2D and 3D hybrid techniques are not just for animated films as they may create assets and environments for video games. Game animation, like
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::61eb8448ba47743bad133b3fb3401033
Autor:
Kelvišar, Kiti
V diplomskem delu smo raziskali, ali lahko ustvarimo hibridno sodelovanje 2D in 3D grafike v animaciji. Izdelali smo animacijo, v kateri smo to raziskavo izvedli na praktičen način. V teoretičnem delu smo preučili dvodimenzionalno in tridimenzion
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3505::2685134234650c5948bd1d7520d10ad7
https://repozitorij.uni-lj.si/Dokument.php?id=133966&dn=
https://repozitorij.uni-lj.si/Dokument.php?id=133966&dn=
Autor:
Stupica, Žiga
Cilj diplomskega dela je raziskati in obrazložiti pojem hibridne animacije. Na začetku se na kratko razloži definicija same mešanice oz. hibridne animacije, na kratko povzame vsaka zvrst animacije in njeno delovanje. Obrazložena je tudi sama ani
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3507::af25b0dd65528d67bd7662ef5e7a3b80
https://repozitorij.ung.si/IzpisGradiva.php?id=3980
https://repozitorij.ung.si/IzpisGradiva.php?id=3980
Publikováno v:
Symposium on Computer Animation
In this research the authors explore a hybrid approach which uses the basic concept of key frame animation together with procedural animation to reduce the number of key frames needed for an animation clip. The two approaches are compared by conducti
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Di Giacomo, Thomas
Publikováno v:
Synthèse d'image et réalité virtuelle [cs.GR]. 2001
National audience; We present a prototype of a forest in which a video game player can move and interact physically with the trees. The trees are procedurally built on-the-fly at each redraw. Two animation approaches are combined: a procedural method
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::cfcb434cda11363f5f9d939a6b5b3221
https://inria.hal.science/inria-00598382
https://inria.hal.science/inria-00598382