Zobrazeno 1 - 10
of 21
pro vyhledávání: '"humanoid service robots"'
Publikováno v:
International Journal of Contemporary Hospitality Management, 2023, Vol. 36, Issue 6, pp. 1844-1867.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJCHM-12-2022-1523
Publikováno v:
International Journal of Retail & Distribution Management, 2021, Vol. 49, Issue 7, pp. 846-874.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJRDM-10-2020-0413
Autor:
van Pinxteren, Michelle M.E., Wetzels, Ruud W.H., Rüger, Jessica, Pluymaekers, Mark, Wetzels, Martin
Publikováno v:
Journal of Services Marketing, 2019, Vol. 33, Issue 4, pp. 507-518.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JSM-01-2018-0045
Autor:
Ezgi Merdin-Uygur, Selcen Ozturkcan
Copyright © The Author(s) 2021. Humanoid service robots made swift progress in extending a helping hand to the strained global healthcare during the COVID-19 pandemic. This case provides an overview of the robots’ inclusion in healthcare regarding
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::3c7731f5833cfc91ca1e72ca709fcf03
https://bura.brunel.ac.uk/handle/2438/25890
https://bura.brunel.ac.uk/handle/2438/25890
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ozturkcan, S, Merdin-Uygur, E
Publikováno v:
IHIET 2021: Human Interaction, Emerging Technologies and Future Systems V
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______900::5404645237f7f9dd640ecddc91b4faad
https://bura.brunel.ac.uk/handle/2438/25891
https://bura.brunel.ac.uk/handle/2438/25891
Autor:
Mark Pluymaekers, Michelle M.E. van Pinxteren, Martin Wetzels, Jessica Rüger, Ruud W.H. Wetzels
Publikováno v:
Journal of Services Marketing, 33(4), 507-518. Emerald Group Publishing Ltd.
Purpose Service robots can offer benefits to consumers (e.g. convenience, flexibility, availability, efficiency) and service providers (e.g. cost savings), but a lack of trust hinders consumer adoption. To enhance trust, firms add human-like features
PurposeThe purpose of this paper is to empirically investigate the role of the placement (i.e. location) of humanoid service robots (HSRs) for entertainment applications in retailing by inspecting a multitude of performance metrics along the point-of
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::970d7af21120a4e79748697470a6bfa5
https://hdl.handle.net/20.500.14017/43d43fc3-ef8c-4e1b-ad07-2edf8e20dad3
https://hdl.handle.net/20.500.14017/43d43fc3-ef8c-4e1b-ad07-2edf8e20dad3
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.