Zobrazeno 1 - 10
of 21
pro vyhledávání: '"hub cavity"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Aircraft Engineering and Aerospace Technology, 2019, Vol. 91, Issue 8, pp. 1086-1092.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/AEAT-06-2018-0154
Autor:
Saugat Ghimire, Mark Turner
Publikováno v:
Processes; Volume 11; Issue 5; Pages: 1358
This paper describes the findings of detailed simulations performed to investigate the impact of seal teeth cavity leakage flow on the aerodynamic and thermal performance of a three-stage supercritical CO2 axial compressor. The study compares a shrou
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Rainer Schädler, Anestis I. Kalfas, Reza S. Abhari, Gregor Schmid, Tipmann auf dem Kampe, Sanjay B. Prabhu
Publikováno v:
Journal of the Global Power and Propulsion Society, Vol 1, Iss 1 (2017)
Rim seals throttle flow and have shown to impact the aerodynamic performance of gas turbines. The results of an experimental investigation of a rim seal exit geometry variation and its impact on the high-pressure turbine flow field are presented. A o
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/57e9063aca1d4b5c94c60ac1d5f5a316
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sanjay B. Prabhu, Gregor Schmid, Anestis I. Kalfas, Tilman Auf Dem Kampe, Rainer Schädler, Reza S. Abhari
Publikováno v:
Journal of the Global Power and Propulsion Society, Vol 1, Iss 1 (2017)
Journal of the Global Power and Propulsion Society, 1
Journal of the Global Power and Propulsion Society, 1
Rim seals throttle flow and have shown to impact the aerodynamic performance of gas turbines. The results of an experimental investigation of a rim seal exit geometry variation and its impact on the high-pressure turbine flow field are presented. A o
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::ac4b03a79b6199fa666e1d1af7df4daf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.