Zobrazeno 1 - 10
of 162
pro vyhledávání: '"hotel attributes"'
Publikováno v:
International Journal of Contemporary Hospitality Management, 2024, Vol. 36, Issue 10, pp. 3264-3282.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJCHM-06-2023-0779
Publikováno v:
Advances in Hospitality and Leisure
Publikováno v:
Heliyon, Vol 9, Iss 5, Pp e16337- (2023)
This paper examines the relationship between hotels' official ratings and customer review scores. Hotel ratings aim to provide an objective assessment of the hotel's quality and experience to potential customers. However, customer reviews frequently
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/de09cecb064a47ad9db355cbfb752a94
Autor:
Sann, Raksmey, Lai, Pei-Chun
Publikováno v:
International Journal of Culture, Tourism and Hospitality Research, 2020, Vol. 15, Issue 1, pp. 43-58.
Publikováno v:
International Journal of Culture, Tourism and Hospitality Research, 2021, Vol. 15, Issue 1, pp. 109-122.
Publikováno v:
International Journal of Contemporary Hospitality Management, 2020, Vol. 32, Issue 4, pp. 1503-1522.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJCHM-03-2019-0279
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
The Bottom Line, 2019, Vol. 32, Issue 4, pp. 308-339.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/BL-03-2019-0078
Publikováno v:
International Journal of Contemporary Hospitality Management, 2019, Vol. 31, Issue 8, pp. 3287-3305.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJCHM-09-2018-0742
Autor:
Albayrak, Tahir
Publikováno v:
International Journal of Contemporary Hospitality Management, 2019, Vol. 31, Issue 4, pp. 1924-1936.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJCHM-03-2018-0239