Zobrazeno 1 - 10
of 37
pro vyhledávání: '"homo academicus"'
Autor:
Paayotopoulos, Nikos1
Publikováno v:
European Journal of Social Theory. Aug99, Vol. 2 Issue 3, p327. 7p.
Autor:
Peračković, Krešimir
Publikováno v:
Filozofska istraživanja / Philosophical Research. 36(03/143):581-593
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=552951
Autor:
Ayyar, Varsha1
Publikováno v:
International Sociology. Sep2018, Vol. 33 Issue 5, p617-620. 4p.
Autor:
Maria Dorina PASCA
Publikováno v:
Journal of Defense Resources Management, Vol 7, Iss 1, Pp 177-182 (2016)
The common perception about the academic environment is that the student-educator relationship is different from preacademic years since educators no longer have time to fully get acquainted and understand students. Nonetheless, that is tightly relat
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/712183e2b4474e2eadca7bacaa89fb5e
Autor:
Czerepaniak-Walczak, Maria
Publikováno v:
Pedagogika Szkoły Wyższej / Pedagogy of Higher Education. (15):11-24
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=285367
Autor:
Fisher, D.
Publikováno v:
Journal of Higher Education. Sep/Oct90, Vol. 61 Issue 5, p581-591. 11p.
Autor:
Alexandre Sobral Loureiro Amorim, Cristiano Bedin da Costa, Marcos da Rocha Oliveira, Édio Raniere, Luciano Bedin da Costa, Eduardo Guedes Pacheco
Publikováno v:
Repositório Institucional da UFRGS
Universidade Federal do Rio Grande do Sul (UFRGS)
instacron:UFRGS
Universidade Federal do Rio Grande do Sul (UFRGS)
instacron:UFRGS
Neste ensaio procuramos responder à pergunta “Por que uma Zona de Investigações Poéticas (ZIP)?”, situando-a no contexto político-educacional de nosso país. Trazemos a noção de Zona Autônoma Temporáriaanunciada por Hakim Bey, compreende
Autor:
Damianova, Desislava
Publikováno v:
Философски алтернативи / Philosophical Alternatives. XX(5):44-55
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=82695
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
ROBBINS, DEREK
Publikováno v:
Studies in Higher Education. Mar92, Vol. 17 Issue 1, p107. 3p.