Zobrazeno 1 - 10
of 227
pro vyhledávání: '"homework compliance"'
Autor:
Nina Jurinec, Anne Schienle
Publikováno v:
Mediterranean Journal of Clinical Psychology, Vol 10, Iss 3 (2022)
Background: Nonadherence to homework assignments is a frequent problem among patients with depression during cognitive-behavioral therapy (CBT). The present study investigated the effects of two additional treatment components of CBT: a placebo and S
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/62d5a0ae29f84d9fb268ea4c1e9fe28f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jurinec, Nina, Schienle, Anne
Background: Nonadherence to homework assignments is a frequent problem among patients with depression during cognitive-behavioral therapy (CBT). The present study investigated the effects of two additional treatment components of CBT: a placebo and S
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::93bc26c114e2259f02d4e3088cee13e1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Anne Bryde Christensen, Anja Johnsen Alrø, Anita Eskildsen, Suzanne C van Bronswijk, Nicole G K Rosenberg, Stig Poulsen, Marcus J.H. Huibers, René Børge Korsgaard Brund, Morten Hvenegaard, Sidse M. Arnfred, Mikkel Arendt, Nina Reinholt
Publikováno v:
Eskildsen, A, Reinholt, N, van Bronswijk, S, Brund, R B K, Christensen, A B, Hvenegaard, M, Arendt, M, Alrø, A, Poulsen, S, Rosenberg, N K, Huibers, M J H & Arnfred, S 2020, ' Personalized Psychotherapy for Outpatients with Major Depression and Anxiety Disorders : Transdiagnostic Versus Diagnosis-Specific Group Cognitive Behavioural Therapy ', Cognitive Therapy and Research, vol. 44, pp. 988–1001 . https://doi.org/10.1007/s10608-020-10116-1
Eskildsen, A, Reinholt, N, van Bronswijk, S, Brund, R B K, Christensen, A B, Hvenegaard, M, Arendt, M, Alrø, A, Poulsen, S, Rosenberg, N K, Huibers, M J H & Arnfred, S 2020, ' Personalized Psychotherapy for Outpatients with Major Depression and Anxiety Disorders : Transdiagnostic Versus Diagnosis-Specific Group Cognitive Behavioural Therapy ', Cognitive Therapy and Research, vol. 44, no. 5, pp. 988-1001 . https://doi.org/10.1007/s10608-020-10116-1
Cognitive Therapy and Research, 44(5), 988-1001. Springer Verlag
Cognitive Therapy and Research, 44(5), 988-1001. Springer New York
Eskildsen, A, Reinholt, N, van Bronswijk, S, Brund, R B K, Christensen, A B, Hvenegaard, M, Arendt, M, Alrø, A, Poulsen, S, Rosenberg, N K, Huibers, M J H & Arnfred, S 2020, ' Personalized Psychotherapy for Outpatients with Major Depression and Anxiety Disorders : Transdiagnostic Versus Diagnosis-Specific Group Cognitive Behavioural Therapy ', Cognitive Therapy and Research, vol. 44, no. 5, pp. 988-1001 . https://doi.org/10.1007/s10608-020-10116-1
Cognitive Therapy and Research, 44(5), 988-1001. Springer Verlag
Cognitive Therapy and Research, 44(5), 988-1001. Springer New York
Background Only about half of all patients with anxiety disorders or major depression respond to cognitive behaviour therapy (CBT), even though this is an evidence-based treatment. Personalized treatment offers an approach to increase the number of p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.