Zobrazeno 1 - 10
of 11 541
pro vyhledávání: '"homeroom teacher"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
東海林 麗香1
Publikováno v:
Japanese Journal of Developmental Psychology / Hattatsu Shinrigaku Kenkyū. Dec2023, Vol. 34 Issue 4, p344-354. 11p.
Autor:
Huong, Vu Thi Mai, Phuong, Nguyen Nam
Publikováno v:
Kıbrıslı Eğitim Bilimleri Dergisi / Cypriot Journal of Educational Sciences. 17(9):3396-3408
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1076113
Publikováno v:
Polis. (20):20-32
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1023860
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Use of Gamification Model for Homeroom Teacher in Conducting Learning Assessment (Qualitative Study)
Autor:
Retno Ariyanti Nurningtias, Hudzaifi Syah Tsalits Taufiqi, Muhammad Raihan Zaki, Rizki Hikmawan
Publikováno v:
IJIE (Indonesian Journal of Informatics Education), Vol 6, Iss 1, Pp 24-31 (2022)
Gamification is a game element but is included in non-game contexts because it is used as an effective motivational tool. The performance performed by using gamification becomes more attractive to users. The focus of the problem is determined by the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1d1b352ce428498bbba8bdf649e66991
Autor:
Stojanovska, Vera, Barakoska, Aneta
Publikováno v:
International Journal of Cognitive Research in Science, Engineering and Education (IJCRSEE). 2(1):1-5
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=529063
Autor:
ジンナイ, アキラ, JINNAI, Akira
Publikováno v:
兵庫教育大学学校教育学研究. 34:1-6
Autor:
Vera Stojanovska, Aneta Barakoska
Publikováno v:
International Journal of Cognitive Research in Science, Engineering and Education, Vol 2, Iss 1, Pp 1-5 (2014)
The position, role and tasks of the homeroom teacher are defined in the Law on primary education, Regulation on the form and content of the pedagogy documentation and evidence in primary school; Regulation on assessment, upgrading, passing exams, acq
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d78e206260c04b5b9f390a1f449749b7