Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"historical topics"'
Autor:
Svetlana D. Titarenko
Publikováno v:
Studia Litterarum, Vol 8, Iss 2, Pp 182-199 (2023)
This article is dedicated to the insufficiently studied topic concerning comparative analysis of European mannerism and neo-mannerist tendencies in Russian modernist poetry. The basis of this analysis is formed by ideas of Ernst Robert Curtius regard
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1e144768878541e0869ff66b125af392
Тенденции "актуализации" и "политизации" исторической журналистики стали обязательными для современных научно-популярных исторических
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::21f7f61a044ad8c8b124fd863b35c82b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Linking Theory and Practice of Digital Libraries.
Users searching for different topics in a collection may show distinct search patterns. To analyze search behavior of users searching for a specific topic, we need to retrieve the sessions containing this topic. In this paper, we compare different to
Autor:
Košmerl, Vanja
Namen magistrske naloge z naslovom Zgodovinske vsebine pri predmetu družboslovje v srednjem poklicnem izobraževanju je predstaviti predmet družboslovje kot samostojen splošnoizobraževalni predmet v srednjem poklicnem izobraževanju, pod okriljem
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3505::8600fc7c886ba6e11b84af81b66b42b7
https://hdl.handle.net/20.500.12556/RUL-122102
https://hdl.handle.net/20.500.12556/RUL-122102
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
This paper studies the teacher perceived applicability of historical topics for interpretational history teaching and the criteria teachers use to evaluate this applicability. For this study, 15 expert history teachers in the Netherlands striving for
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______101::19b0cb49a6fc48c828f0b312f7b9ee25
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/358457
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/358457
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mitchell, M.
Publikováno v:
Arithmetic Teacher. Apr91, Vol. 38 Issue 8, p54. 2p.