Zobrazeno 1 - 10
of 85
pro vyhledávání: '"hip-hop pedagogy"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 14 (2023)
Recently, hip-hop pedagogy or Hip-Hop Based Education (HHBE) have become buzz words in the academic and public debate around hip-hop. However, we found that most definitions of hip-hop pedagogy are missing the concept of pedagogy itself. One conseque
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/336e7362b7da4da8bd5c4d1191b51e91
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Champion, Dionne N., Tucker-Raymond, Eli, Millner, Amon, Gravel, Brian, Wright, Christopher G., Likely, Rasheda, Allen-Handy, Ayana, Dandridge, Tikyna M.
Publikováno v:
Information and Learning Sciences, 2020, Vol. 121, Issue 9/10, pp. 785-804.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/ILS-01-2020-0018
Autor:
Kelly, Lauren Leigh
Publikováno v:
English Teaching: Practice & Critique, 2020, Vol. 19, Issue 3, pp. 269-285.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/ETPC-08-2019-0106
Autor:
Kuhn, Will, author, Hein, Ethan, author
Publikováno v:
Electronic Music School : A Contemporary Approach to Teaching Musical Creativity, 2021.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780190076634.003.0012
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hall, H. Bernard
Publikováno v:
English Teaching: Practice & Critique, 2016, Vol. 15, Issue 3, pp. 394-410.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/ETPC-03-2016-0044
Autor:
GURN, ALEXANDER M.1
Publikováno v:
Curriculum Inquiry. Jan2011, Vol. 41 Issue 1, p143-152. 10p.