Zobrazeno 1 - 10
of 33
pro vyhledávání: '"higher-secondary education"'
Publikováno v:
Ciencias Administrativas (2024)
The objective of this research is to assess the perception of administrative workers of a Technological Higher Secondary Education Institution in Tabasco, Mexico, about leadership styles and productivity, as well as the correlation that exists betwee
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c86ee5b2a43c4d8c89c3808f880730f4
Publikováno v:
International Journal of Business and Economic Sciences Applied Research (IJBESAR). 11(2):36-43
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=713336
Autor:
Irfan Ahmed Rind, Mumtaz Ali Mari
Publikováno v:
Cogent Education, Vol 6, Iss 1 (2019)
This study assesses the influence of public examination on teaching and learning in higher-secondary education. The focus is on the subject of English, taught and assessed at grades 10 and 12 in Pakistan. Using the case of the BISE Sukkur, this study
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b3beb344a93b4c11aa5f1eb5999e540c
Autor:
Neha Basnet
Publikováno v:
Journal of Applied Youth Studies, 5(2), 135-150. Springer
Statistics show that Nepal has made significant progress in achieving gender parity, especially in the areas of access to education and female literacy rates. However, despite significant advances made towards equal access to education, Nepali societ
Publikováno v:
Arbitration Journal. Mar1977, Vol. 32 Issue 1, p65-65. 1p.
Autor:
Komal Sharma, Arora, Rita
Gender inequalities worldwide manifest in many aspects of education, including access, retention, and career choices. Female teachers provide an important solution to ensuring equal access to learning opportunities for girls and boys. They can dissem
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::0b63d17c6a77893ef95d6c682e16ba26
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Business and Economic Sciences Applied Research, Vol 11, Iss 2, Pp 36-43 (2018)
Purpose: This study examines the efficiency of Senior Secondary Schools, in the Region of Central Macedonia in Greece, using input-oriented Data Envelopment Analysis, with three inputs and two outputs variables. Data concern schools in urban, semi-ur
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::19114f35b4c3cb64a78911aaa59e6f36
https://hdl.handle.net/10419/242189
https://hdl.handle.net/10419/242189