Zobrazeno 1 - 10
of 2 967
pro vyhledávání: '"higher education stakeholders"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mostafa Nazari, Golsa Saadi
Publikováno v:
Discover Education, Vol 3, Iss 1, Pp 1-17 (2024)
Abstract The escalating integration of artificial intelligence (AI) technologies, particularly the widespread use of ChatGPT in higher education, necessitates a profound exploration of effective communication strategies. This paper addresses the crit
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2fad4ff1645748a0bdd7f32c81d91fdd
Autor:
Maravilla, Joemer, Catiwa, Jayson, Guariño, Rebecca, Yap, John Federick, Pagatpatan, Celso, Jr., Orolfo, Diana Dalisay, de Silos, Jeriel, Leigh, Ma. Cynthia, Babate, Jerome, Lopez, Violeta
Publikováno v:
In The Lancet Regional Health - Western Pacific January 2023 30
Autor:
Ho, Nguyen Thi Thao1,2, Abdullah, Muhammad Ridhuan Tony Lim1, Idrus, Hairuzila Bt1, Sivapalan, Subarna3, Pham, Hiep-Hung4,5 hiep@thanhdouni.edu.vn, Dinh, Viet-Hung6, Pham, Huyen Khanh2, Nguyen, Linh Thi My2
Publikováno v:
SAGE Open. Oct-Dec2023, Vol. 13 Issue 4, p1-18. 18p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Applied Research in Higher Education, 2021, Vol. 14, Issue 4, pp. 1623-1636.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JARHE-11-2020-0396
Autor:
Paucar‐Caceres, Alberto1 a.paucar@mmu.ac.uk, Cavalcanti‐Bandos, Melissa Franchini2, Quispe‐Prieto, Silvia Cristina3, Huerta‐Tantalean, Lucero Nicole4, Werner‐Masters, Katarzyna5
Publikováno v:
Systems Research & Behavioral Science. Jul2022, Vol. 39 Issue 4, p750-764. 15p.
Autor:
Nguyen Thi Thao Ho, Muhammad Ridhuan Tony Lim Abdullah, Hairuzila Bt Idrus, Subarna Sivapalan, Hiep-Hung Pham, Viet-Hung Dinh, Huyen Khanh Pham, Linh Thi My Nguyen
Publikováno v:
SAGE Open, Vol 13 (2023)
This triangulation mixed methods study employed the Technology Acceptance Model (TAM) to investigate the factors affecting continuance intention toward Coursera MOOCs blended learning (CMBL) with undergraduate students at a Vietnamese private higher
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0aab1c1708af4ec4994b387cfa5159cc
Autor:
Joemer Maravilla, Jayson Catiwa, Rebecca Guariño, John Federick Yap, Celso Pagatpatan, Jr.,, Diana Dalisay Orolfo, Jeriel de Silos, Ma. Cynthia Leigh, Jerome Babate, Violeta Lopez
Publikováno v:
The Lancet Regional Health. Western Pacific, Vol 30, Iss , Pp 100585- (2023)
Summary: Background: Our study aimed to explore the experiences of stakeholders from local government units, health facilities and higher education institutions on the delivery of non-COVID-19 health services after the initial wave of the pandemic. M
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e7730a75ce894cfc808d30c37d3b76cc