Zobrazeno 1 - 10
of 68
pro vyhledávání: '"higher education programs"'
Autor:
Hovig Ter Minassian, Mathieu Gigot
Publikováno v:
Territoire en Mouvement, Vol 63 (2024)
Long confined to the domain of the frivolous, even useless, games are now recognized in many non-game fields of activity as a means of reinforcing the commitment of participants. In recent years, the interest for serious games has grown among enterpr
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5dbdde88fa0c4fdb8edcfed2a6bda65f
Autor:
Vassiliki Balaska, Aspasia Dania
Publikováno v:
Trends in Higher Education, Vol 2, Iss 4, Pp 585-598 (2023)
(1) Background: The aim of this study was to evaluate preservice Physical Education (PE) teachers’ resistance to change during their school practicum based on their occupational orientation profiles (between-subject factors: type of sport experienc
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6cae32f635394b5cb8accbe1ee999309
Publikováno v:
Applied Mathematics and Nonlinear Sciences, Vol 9, Iss 1 (2024)
In recent years, education has been the focus of attention from all walks of life, and the education curriculum of colleges and universities is the key to cultivating students’ comprehensive quality and ability. College education needs to optimize
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/669bad661ae249f2b353c3282239ed33
Autor:
Tatiana A. Kasatkina
Publikováno v:
Достоевский и мировая культура: Филологический журнал, Iss 1 (21), Pp 27-37 (2023)
To some people Dostoevsky opens the real dimension of their human being, allows them to grow up to sanctity, while others feel that the writer casts them into depression, violates their balance, because in order to reach one’s real dimension transi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c87cfc4d5e874ef1aa17ec08969884f3
Autor:
Joshua L. Howell, Kim E. Bullington, Dennis E. Gregory, Mitchell E. Williams, William L. Nuckols
Publikováno v:
Journal of Higher Education Policy and Leadership Studies, Vol 3, Iss 1, Pp 51-66 (2022)
The current mixed-method study investigates transformational leadership qualities through higher education doctoral programs in the Commonwealth of Virginia. This study relies on three data points: interviews with graduate program directors of higher
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d82f8b3af1c24664ab93484316c81eb4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Vasiliki Kioupi, Nikolaos Voulvoulis
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 12, Iss 6, p 406 (2022)
Universities can make a significant contribution to sustainability, and the development of sustainability competences in their graduates should be a key outcome of their courses. We propose an assessment framework for enabling and evaluating the atta
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/95ff4e53a77441fcb78dd08a09780847
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.