Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"higher education policy making"'
Publikováno v:
پژوهشهای مدیریت عمومی, Vol 17, Iss 65, Pp 35-72 (2024)
Abstract There are always ideas or pseudo-sciences with high certainty in the minds of policymakers, which win due to their certainty, value-orientedness and high speed in mobilizing public opinion to achieve action in the competition with objective
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cd5f23347acb4f669dedc5fd8fdcaf42
Publikováno v:
Pizhūhish/hā-yi rahbarī va mudīriyyat-i āmūzishī, Vol 4, Iss 16, Pp 125-148 (2018)
In recent years, Iran's higher education policies have lacked features such as defensible theoretical tradition, creative adaptation to global and international environmental developments, predictive capacity of actors' behavior, cohesion, integratio
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ab19ef230bb747b7ae8ed90bc90c78e4
Autor:
Raheel Nawaz, Quanbin Sun, Matthew Shardlow, Georgios Kontonatsios, Naif R. Aljohani, Anna Visvizi, Saeed-Ul Hassan
Publikováno v:
Applied Sciences, Vol 12, Iss 1, p 514 (2022)
Students’ evaluation of teaching, for instance, through feedback surveys, constitutes an integral mechanism for quality assurance and enhancement of teaching and learning in higher education. These surveys usually comprise both the Likert scale and
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/78de2fb6486545c097f315074a3db972
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Brown, Roger1 rogerbrown4@googlemail.com
Publikováno v:
Higher Education Quarterly. Jul2009, Vol. 63 Issue 3, p315-316. 2p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Karen Smith
The complexity of contemporary higher education policy making and the multitude of evidences and actors in policy networks mean that relationships between higher education researchers, policy makers and research evidence are not straightforward. In t
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::98e3a939a3577aef97688871aed66b9c
http://doi.org/10.1177/0034523720920677
http://doi.org/10.1177/0034523720920677