Zobrazeno 1 - 10
of 29
pro vyhledávání: '"higher education enrolment"'
Autor:
Fang-Chung Chang
Publikováno v:
Journal of Educational Practice and Research, Vol 33, Iss 2, Pp 43-88 (2020)
Human capital, land resources, capital, labor, and unemployment rates is closely related to national development. However, among these production factors and the unemployment rate, which is the most important to economic development? The aim of thi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6cd3cfd9ea7044408de17ff73be2628b
Autor:
V. F. Pugach
Publikováno v:
Высшее образование в России, Vol 29, Iss 2, Pp 74-82 (2020)
The article considers the massification of higher education in post-Soviet Russia and shows its special aspects against the background of the studentship history in our country from 1917 to 2017. The main cause of the boom in the sphere of higher edu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c587f9c03cea4d0688ab444db7bd900c
Publikováno v:
Zbornik radova Ekonomskog fakulteta u Rijeci : časopis za ekonomsku teoriju i praksu, Vol 37, Iss 1, Pp 277-301 (2019)
The huge burden of diseases, poor higher educational outcomes in South Africa and their interaction on affecting productivity of human capital requires investigation for a context –specific policy advice. To this effect, the purpose of this paper i
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6357c9309cbb408fbb9b5e321c6b91cf
Publikováno v:
Acta Universitatis Danubius. Œconomica / Annals of Danubius University. Economics. 15(1):163-190
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=854082
Publikováno v:
Zbornik radova Ekonomskog fakulteta u Rijeci : časopis za ekonomsku teoriju i praksu, Vol 35, Iss 1, Pp 173-198 (2017)
This study aimed to analyse the productivity effects of higher education enrolment (HEE), higher education output (HEO) and the associated productivity gap (GP) on selected countries in Sub-Saharan Africa (SSA) over the period between 1981 and 201
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5d0561da61c9480a9e040d02ace5a439
Publikováno v:
Acta Sociologica, 63, 3, 284-302
Country-case studies examining the relation between curricular tracking (ability sorting) in secondary education and civic and political engagement (CPE) have led to mixed findings. This calls for a comparative approach. Thus far, as a result of the
Externí odkaz:
https://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/73627
Publikováno v:
Acta Sociologica, 63(3), 284-302. SAGE Publications Ltd
Acta Sociologica
Acta Sociologica
Country-case studies examining the relation between curricular tracking (ability sorting) in secondary education and civic and political engagement (CPE) have led to mixed findings. This calls for a comparative approach. Thus far, as a result of the
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.