Zobrazeno 1 - 10
of 75
pro vyhledávání: '"high-stakes examinations"'
Autor:
Masitah Shahrill, Farida Nurhasanah, Sahar Abbas Ibrahim, Rully Charitas Indra Prahmana, Daniel Asamoah, Haryani Mohammad, Ai Len Gan
Publikováno v:
Infinity, Vol 12, Iss 2, Pp 339-358 (2023)
This descriptive quantitative study explored secondary school students’ reasons for receiving or not receiving private mathematics tutoring. It also explored the prevalent teaching methods private mathematics tutors use. A questionnaire was adapted
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d6f235a20c7849339b6b41b008b06cf2
Autor:
Alois Matorevhu
Publikováno v:
International Journal of Trends in Mathematics Education Research, Vol 3, Iss 1, Pp 1-7 (2020)
In any school context, teaching and learning should be guided by objectives developed, and used by the teacher. These objectives are benchmarks by which the learning process is assessed. The teacher plays a dual role of assisting learners to develop
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/132caa22cfde4787891188e8a492b8e9
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ghosh, Pubali, Bray, Mark
Publikováno v:
International Journal of Comparative Education and Development, 2018, Vol. 20, Issue 1, pp. 33-50.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJCED-10-2017-0029
Autor:
Lebala Kolobe, Paul Hobden
Publikováno v:
South African Journal of Education; Vol. 42 No. 1 (2022): Supplement 1
Learners who pass the South African National Senior Certificate (NSC) physical sciences examination generally show a weak conceptual understanding of chemistry at university. This inconsistency was investigated by examining strategies used in the tea
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Brown, Roger G.
Publikováno v:
Educational Studies in Mathematics, 2010 Mar 01. 73(2), 181-203.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/25619890
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.