Zobrazeno 1 - 10
of 1 914
pro vyhledávání: '"high-pressure fuel pump"'
Publikováno v:
Polish Maritime Research, Vol 29, Iss 4, Pp 97-104 (2022)
This paper presents a method of adjusting and designing the maintenance scheme for the high-pressure fuel pumps of a slow-speed two-stroke marine engine, MAN 6S70MC-C. The maintenance database for the marine fuel system was obtained from the planned
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8641bf8e70714db1a0b4494f8d440a69
Publikováno v:
Journal of Mechanical Engineering, Vol 71, Iss 2, Pp 213-220 (2021)
The structure of the MAK M43 diesel high pressure fuel pump driving is analyzed. It is shown that presence of redundant constraints in its mechanism is the reason of roller bearings failure. It is proposed redundant constraints elimination by adding
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a85508e1540448e5b37243e11d9795de
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Bulletin of the Polish Academy of Sciences: Technical Sciences, Vol 68, Iss No. 6, Pp 1341-1350 (2020)
Most high-pressure fuel pumps for compression-ignition engines manufactured today are cam driven. These pumps have numerous advantages, such as low energy consumption and limited production costs. However, a problem arising from the nature of the cam
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f77f4c149faa434f99aa74e3f21bd3c4