Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"high-contact service"'
Autor:
Bednarska, Marlena A., Łuka, Paweł
Publikováno v:
Forum Scientiae Oeconomia. 10(4):47-66
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1101445
Publikováno v:
International Journal of Operations & Production Management, 2018, Vol. 39, Issue 2, pp. 357-380.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJOPM-11-2017-0678
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Marketing i Menedžment Innovacij, Vol 7, Iss 2, Pp 59-72 (2016)
The aim of the article. The aim of this study is to examine the main and interactive effects of four service contact personnel attributes (physical attractiveness, displayed emotion, helpfulness or appropriateness of dress of service contact personne
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e849551f14f946dcbde23217f00cf95a
Autor:
zahra asadi, bahman hajipour
Publikováno v:
تحقیقات بازار یابی نوین, Vol 3, Iss 4, Pp 109-126 (2014)
In today's competitive world, all market participants ranging from individuals, organizations should be looking for ways to success in the market. The secret to success high contact service providers as important part of market participants is, compl
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fba08c18125449e6b1d2178619f3c519
Autor:
Fraholah rahimi, zahra asadi
Publikováno v:
تحقیقات بازار یابی نوین, Vol 2, Iss 4, Pp 166-181 (2013)
Providing services for attracting, maintaining, and retaining customers is one of the main tools of service organizations in order to survive in today's competitive environment. High-contact service is not exceptional as well. One of the contexts in
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a4ac82224a73455d864dd3c1d570d7f7
Autor:
zahra Asadi, Fraholah Rahimi
Publikováno v:
تحقیقات بازار یابی نوین, Vol 2, Iss 4, Pp 161-175 (2013)
Providing services for attracting, maintaining, and retaining customers is one of the maintools of service organizations in order to survive in today's competitive environment. Highcontactservice is not exceptional as well. One of the contexts in whi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/dd7f318c82664084bf6eba492e5b2f87
This article investigates the main and interactive effects of four service contact personnel attributes(physical attractiveness, displayed emotion, helpfulness or appropriateness of dress of service contact personnel)on customer satisfaction and purc
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2001::2433969c4882f6ab20265a4d2de68314
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/45711
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/45711
Autor:
Verleye, Katrien, De Keyser, Arne
Publikováno v:
Customer engagement : contemporary issues and challenges
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______330::e7dbf31e8a07842ffc06590a7852d30f
https://biblio.ugent.be/publication/7775171
https://biblio.ugent.be/publication/7775171
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.