Zobrazeno 1 - 10
of 16
pro vyhledávání: '"high literacy"'
Autor:
David Imamyartha, Siti Masrifatul Fitriyah, Zakiyah Tasnim, Areta Puspa, Aan Erlyana Fardhani, Eka Wahjuningsih, Siti Sundari, Rizki Febri Hudori, Bambang Arya
Publikováno v:
Indonesian Journal of Applied Linguistics, Vol 9, Iss 2, Pp 175-285 (2019)
The omnipresence of 4Cs at tertiary education has shifted the attention of language classroom teachings toward the mastery of multifaceted intelligences. Resultant teaching praxis subsequently calls forth students’ high literacy, which affects the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/39fc49b2b35344389e970e1ddeee42eb
Autor:
Eka Wahjuningsih, Areta Puspa, Siti Sundari, Zakiyah Tasnim, David Imamyartha, Bambang Arya, Siti Masrifatul Fitriyah, R. F. A. Hudori, Aan Erlyana Fardhani
Publikováno v:
Indonesian Journal of Applied Linguistics, Vol 9, Iss 2, Pp 175-285 (2019)
Indonesian Journal of Applied Linguistics; Vol 9, No 2 (2019): Vol. 9, No. 2, September 2019; 175-285
Indonesian Journal of Applied Linguistics; Vol 9, No 2 (2019): Vol. 9, No. 2, September 2019; 175-285
The omnipresence of 4Cs at tertiary education has shifted the attention of language classroom teachings toward the mastery of multifaceted intelligences. Resultant teaching praxis subsequently calls forth students’ high literacy, which affects the
Autor:
DOBBS, CHRISTINA L.
Publikováno v:
Harvard Educational Review. Winter2010, Vol. 80 Issue 4, p573-581. 9p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lytton, Stephanie
Den här studien handlar om vilka didaktiska val lärare gör gällande den tidigaste skrivundervisningen och vad de baserar sina val på. Studien avgränsas till att behandla vilken skrivmetod lärarna använder samt huruvida de föredrar att låta
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:uu:diva-260080
Autor:
Carter, James1 Jbcarter2@utep.edu
Publikováno v:
Journal of Youth & Adolescence. Jan2010, Vol. 39 Issue 1, p100-102. 3p.
Autor:
Hasio, Cindy
Publikováno v:
SchoolArts. Mar2010, Vol. 109 Issue 7, p47-47. 1/3p.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.