Zobrazeno 1 - 10
of 1 165
pro vyhledávání: '"hierarchical generalized linear modeling"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
The Journal of Negro Education, 2013 Jul 01. 82(2), 139-156.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Arce, Katherine
During a given night in the United States, approximately 553,742 people experience homelessness, and 1.4 million people stay in an emergency shelter or transitional housing program each year. The aim of this study is to use a multilevel modeling appr
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::361c83b684a00394c2ea0939e00bd046
Publikováno v:
Journal of International Education and Practice. 2:1
The purpose of the study was to further investigate the validity of the instrument used for collecting preservice teachers’ perceptions of self-efficacy adapting the three-level hierarchical generalized linear modeling (HGLM) model. To serve the pu
Autor:
Ryan, Cari Helena
Publikováno v:
Educational Policy Studies Dissertations.
In the field of education, decisions are influenced by the results of various high stakes measures. Investigating the presence of differential item functioning (DIF) in a set of items ensures that results from these measures are valid. For example, i
Autor:
Georgios D. Sideridis
Publikováno v:
Educational and Psychological Measurement. 76:638-661
The purpose of the present studies was to test the hypothesis that the psychometric characteristics of ability scales may be significantly distorted if one accounts for emotional factors during test taking. Specifically, the present studies evaluate