Zobrazeno 1 - 10
of 23
pro vyhledávání: '"heterogeneous weighted network"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Computers & Industrial Engineering. 144:106413
Nowadays, it is possible to easily utilize positive and negative effects of neighbors on a social network to maximize diffusion of a novel product and profit of the seller. Hence, this paper aims to introduce a new mathematical model for a product pr
Autor:
Guangyao Xu, Zikai Wu
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 8, Pp 138058-138066 (2020)
Since many dynamical processes can be analyzed in the framework of trapping problem, it is great important to explore trapping problem on diverse complex systems or networks. However, addressing trapping problem on networks generated by graph product
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ed0e6a92e4da4149b0cc53fe75bfe95c
Autor:
Zikai Wu, Guangyao Xu
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 8, Pp 138058-138066 (2020)
Since many dynamical processes can be analyzed in the framework of trapping problem, it is great important to explore trapping problem on diverse complex systems or networks. However, addressing trapping problem on networks generated by graph product
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Cardinot, Marcos1 marcos.cardinot@nuigalway.ie, Griffith, Josephine1 josephine.griffith@nuigalway.ie, O’Riordan, Colm1 colm.oriordan@nuigalway.ie
Publikováno v:
Physica A. Mar2018, Vol. 493, p116-124. 9p.
Publikováno v:
Physica A: Statistical Mechanics and its Applications, Volume 493, 1 March 2018, Pages 116-124, ISSN 0378-4371
Heterogeneity has been studied as one of the most common explanations of the puzzle of cooperation in social dilemmas. A large number of papers have been published discussing the effects of increasing heterogeneity in structured populations of agents
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1711.03417
Publikováno v:
Concurrency & Computation: Practice & Experience; 2/1/2022, Vol. 34 Issue 3, p1-18, 18p
Autor:
Guo, Jin-Li
Publikováno v:
Chin. Phys. B Vol. 23, No. 7 (2014) 070206
The principle that 'the brand effect is attractive' underlies preferential attachment. Here we show that the brand effect is just one dimension of attractiveness. Another dimension is competitiveness. We firstly develop a general framework that allow
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1309.5552