Zobrazeno 1 - 10
of 213
pro vyhledávání: '"hereditary factors"'
Exploring the Genetic Underpinnings of Bullying: A Contemporary Analysis of Scholarly Investigations
Publikováno v:
Society, Vol 12, Iss 2 (2024)
Since the early 21st century, bullying has been a central focus for scholars, with various forms, such as relational, physical, cyber, and social bullying, receiving extensive attention. However, the role of genetic and hereditary factors in bullying
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4daf71e057114420ae47932ce0b04a33
Publikováno v:
Frontiers in Allergy, Vol 5 (2024)
Allergic rhinitis (AR) is a global disease with high prevalence. It reduces the patient's quality of life seriously. The health care and management of AR was also a heavy social burden. Specific immunotherapy (SIT) is the only curative treatment for
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4a0daa8878324a3eaa42eecfd9391146
Publikováno v:
Asian Journal of Surgery, Vol 47, Iss 12, Pp 5169-5170 (2024)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3a216b86230b42d086e4ea5eaee3ab36
Publikováno v:
BMC Women's Health, Vol 22, Iss 1, Pp 1-11 (2022)
Abstract Background Preliminary clinical observations show that contemporaneous hereditary breast cancer (CHBC) patients suffered breast cancer at an early age, which requires further analysis. Methods 38 familial hereditary breast cancer patients (1
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/59c40ef39dbb4189b66f939a4a76e8b8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
European Psychiatry, Vol 64, Pp S331-S331 (2021)
Introduction The urgency of the problem of depression is due to their high prevalence and severity of consequences. At present, the pathogenetic role of heredity in the course of depressive disorders remains unclear. Therefore, studies related to thi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a18ed767d6754723bc2e01972320785a
Autor:
Margareta GHEORGHIŢĂ
Publikováno v:
Studia Universitatis Moldaviae: Stiinte ale Educatiei, Vol 0, Iss 9(139) (2020)
Cerinţele didactice necesare în obţinerea succesului şcolar acceptă performanţele şcolare ca exprimare a produsului obţinut pe baza unui comportament aşteptat. Performanţa şcolară la şcolarii mici reprezintă un anume conţinut memorat,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a5e0e5ed6013492787f08b52248701e9
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.