Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"heiman, Dan"'
Dual language bilingual programs aim to develop bilingualism, biliteracy, and sociocultural competence while meeting grade-level academic standards. There are at least four dual language bilingual education (DLBE) program models, which are traditiona
Externí odkaz:
https://library.oapen.org/handle/20.500.12657/76154
Autor:
Dorner, Lisa M., Palmer, Deborah, Cervantes-Soon, Claudia, heiman, Dan, Crawford, Emily R.
This book features case studies that address dual language bilingual education (DLBE) programs, which offer content instruction in two languages to help youth develop fluent bilingualism/biliteracy, high academic achievement, and sociocultural compet
Externí odkaz:
https://library.oapen.org/handle/20.500.12657/76153
Autor:
Cervantes-Soon, Claudia G., Dorner, Lisa, Palmer, Deborah, Heiman, Dan, Schwerdtfeger, Rebecca, Choi, Jinmyung
Publikováno v:
Review of Research in Education, 2017 Mar 01. 41, 403-427.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44668701
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Heiman, Dan
Publikováno v:
San Antonio Business Journal; 10/15/93, Vol. 7 Issue 39, p23, 1/3p