Zobrazeno 1 - 10
of 946
pro vyhledávání: '"hedonic services"'
Autor:
Chaouali, Walid1 (AUTHOR) chaouali.walid@yahoo.fr, Souiden, Nizar2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Marketing Theory & Practice. Fall2023, Vol. 31 Issue 4, p502-515. 14p. 2 Diagrams, 6 Charts, 4 Graphs.
Publikováno v:
International Journal of Mobile Marketing. Summer2012, Vol. 7 Issue 2, p98-114. 17p. 9 Diagrams, 8 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hellén, Katarina1 (AUTHOR) katarina.hellen@uwasa.fi, Sääksjärvi, Maria2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Psychology & Marketing. Sep2011, Vol. 28 Issue 9, p934-957. 24p. 6 Charts.
Autor:
Walid Chaouali, Nizar Souiden
Publikováno v:
Journal of Marketing Theory and Practice. :1-14
Publikováno v:
International Journal of Culture, Tourism and Hospitality Research, 2009, Vol. 3, Issue 3, pp. 193-210.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/17506180910980519
Publikováno v:
Sustainability 2020, 12, 4821
UCrea Repositorio Abierto de la Universidad de Cantabria
Universidad de Cantabria (UC)
Sustainability, Vol 12, Iss 4821, p 4821 (2020)
Sustainability
Volume 12
Issue 12
UCrea Repositorio Abierto de la Universidad de Cantabria
Universidad de Cantabria (UC)
Sustainability, Vol 12, Iss 4821, p 4821 (2020)
Sustainability
Volume 12
Issue 12
In a context of corporate social responsibility (CSR) communication, we explore whether the use of expositive versus narrative discourses interacts with the type of service commercialized by the company (utilitarian vs. hedonic) to determine consumer
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::c9df45b040dde4c41411a0e2b9e1914e
http://hdl.handle.net/10902/18987
http://hdl.handle.net/10902/18987
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Drengner, Jan1 jan.drengner@wirtschaft.tu-chemnitz.de, Jahn, Steffen2 steffen.jahn@wirtschaft.tu-chemnitz.de, Gaus, Hansjörg3 h.gaus@ceval.de
Publikováno v:
Schmalenbach Business Review (SBR). Jan2012, Vol. 64 Issue 1, p59-76. 18p.