Zobrazeno 1 - 10
of 40
pro vyhledávání: '"health care complaints"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Pearson, Bill
Publikováno v:
Journal of the Australian Traditional Medicine Society. Jun2006, Vol. 12 Issue 2, p59-59. 1p.
Publikováno v:
Australian Nursing Journal. Nov2003, Vol. 11 Issue 5, p6-6. 2/5p.
Publikováno v:
Birkeland, S, Brabrand, M, Mikkelsen, K L & Bie Bogh, S 2020, ' Changes in compensation claim contents following reorganization of emergency hospital care ', International journal for quality in health care : journal of the International Society for Quality in Health Care, vol. 32, no. 10, pp. 685-693 . https://doi.org/10.1093/intqhc/mzaa131
Objectives To study the effects of the reorganization on patient compensation claim contents relating to health care quality and patient safety. Design and settings Danish emergency care has developed considerably over the past decades, including a m
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Clare Xanthos
Publikováno v:
Forum: Qualitative Social Research, Vol 9, Iss 1 (2008)
This article draws on selected findings from a study which explored the conflicts and tensions inherent in the role of UK National Health Service (NHS) complaints managers. It is argued that balancing loyalties to the complained about health service
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e6dbdb474c1a40cfa46d6ed6f8a649ec
Publikováno v:
International Journal of Health Care Quality Assurance, 2003, Vol. 16, Issue 7.
Autor:
Søren Birkeland
Publikováno v:
Birkeland, S 2019, ' Health Care Complaints and Adverse Events as a Means of User Involvement for Quality and Safety Improvement ', The Milbank Quarterly, vol. 97, no. 1, pp. 346-349 . https://doi.org/10.1111/1468-0009.12377
The Milbank Quarterly
The Milbank Quarterly
Policy Points: Health care complaints contain valuable data on quality and safety; however, there is no reliable method of analysis to unlock their potential.We demonstrate a method to analyze health care complaints that provides reliable insights on
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::a10ebcb5fe6d2e177d5cd2327d2ae2a7
https://portal.findresearcher.sdu.dk/da/publications/0c2f3939-b2a3-4d7f-aa89-f383fe02da06
https://portal.findresearcher.sdu.dk/da/publications/0c2f3939-b2a3-4d7f-aa89-f383fe02da06
Autor:
Xanthos, Clare
Publikováno v:
Forum Qualitative Sozialforschung / Forum: Qualitative Social Research, 9, 1, 13
Dieser Artikel beschäftigt sich mit ausgewählten Ergebnissen aus einer Untersuchung zu Konflikten und Spannungen, die mit der Tätigkeit im Beschwerdenmanagements des britischen National Health Service (NHS) einhergehen. Es wird angenommen, dass di
Externí odkaz:
http://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/9034