Zobrazeno 1 - 10
of 61
pro vyhledávání: '"hands-on course"'
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 24, Iss 1, Pp 1-8 (2024)
Abstract Purpose The purpose of this study was to compare the learning in the implant dentistry hands-on course to that of the flipped classroom (FC) and the traditional lecture cohorts (control). Materials and methods In this study,80 students were
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a95caf336a924a8c8aac0bb70b18e433
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Turkish Journal of Orthodontics, Vol 28, Iss 1, Pp 13-18 (2015)
Purpose:The aim of this study was to compare recorded lecture education (RLE) and hands-on course education (HCE) via the test of orthodontic cast analysis lesson, which is prepared according to the Structure of the Observed Learning Outcomes (SOLO)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e5b790d6f1a545c89009b16d4cf6b1f5
Publikováno v:
ICERI2022 Proceedings.
The measures adopted during the Covid-19 pandemic had a significant impact on teaching and student success. It was evident from the beginning that there would be consequences, whether good or bad and since the beginning of the pandemic there have bee
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Sustainability
Volume 13
Issue 19
Sustainability, Vol 13, Iss 10581, p 10581 (2021)
Volume 13
Issue 19
Sustainability, Vol 13, Iss 10581, p 10581 (2021)
The research achievements of a university chemistry lab regarding dye-sensitized solar cells (DSSCs) were transformed into a high school hands-on course by simplifying the experimental steps and equipment. Our research methodology was action research
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.