Zobrazeno 1 - 10
of 361
pro vyhledávání: '"hallyu phenomenon"'
Autor:
Dela Vega, Andrei T.1, Gono, Leanne Christine A.1, Malabanan, John Michael D.1 johnmichael.malabanan.comm@ust.edu.ph, Pantoja, Earl E.1
Publikováno v:
Journal of Business & Management Studies (2709-0876). Jan-Mar2022, Vol. 4 Issue 1, p157-166. 10p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hajnalka, SÁNDOR, Judit, GAJZÁGÓ Éva
Publikováno v:
Multidiszciplináris Kihívások, Sokszínű Válaszok; 2024, Issue 2, p110-132, 23p
Autor:
Siti Norliza Othman, Noor'ain Aini
Publikováno v:
Trends in Undergraduate Research. 4:h29-38
Hallyu phenomenon is a globalized cultural product from South Korea that has spread uncontrollably into many parts of the world, and Malaysia was no exception. With the aid of media and the internet, the domination of its significant products such as
Publikováno v:
Journal of Business and Management Studies. 4:157-166
The Korean Wave is playing a huge role in the decision-making of customers when purchasing different products and services. This also asks the question of whether this phenomenon is really starting to pave the lives of every Filipino as it becomes th
Autor:
Bumsoo Kim, Joo Hwan Seo
Publikováno v:
Tourism Economics. 26:719-728
This article examines the effect of the Korean pop culture phenomenon also known as “Hallyu” on the inbound tourism demand of Korea. “Hallyu” products are exported throughout Asia and have been growing over the past decade. Using a Bayesian a
Autor:
Ramadhan, Naufal Hanif1 naufalhanifr@telkomuniversity.ac.id, Al Anshary, Faishal Mufied1 faishalmufied@telkomuniversity.ac.id, Fauzi, Rahmat1 rahmatfauzi@elkomuniversity.ac.id
Publikováno v:
Journal of Syntax Literate. Oct2024, Vol. 9 Issue 10, p5635-5654. 20p.
Autor:
Kašparová, Marcela
Korejská vlna (kor. hallju) není jednoduchý fenomén. Primárně se jí rozumí obliba korejské moderní hudby, televizních seriálů a filmů v Asii od devadesátých let po současnost. Tato práce je zaměřena hlavně na televizní drama, kt
Externí odkaz:
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-289286
Autor:
Kašparová, Marcela
Korejská vlna (kor. hallju) není jednoduchý fenomén. Primárně se jí rozumí obliba korejské moderní hudby, televizních seriálů a filmů v Asii od devadesátých let po současnost. Tato práce je zaměřena hlavně na televizní drama, kt
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::44910afbb81428b8bc8a58543cc27da4
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-482370
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-482370